Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic

Firma Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową nowości ze swojego portfolio - okna Prismatic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic

Wideo w formie animacji pokazuje model okna Prismatic przez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najlepsze cechy produktu.

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

- Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Oknoplast jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu - okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu Grupy Oknoplast.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa,

Za komunikację kampanii odpowiada 24/7Communication. Za przygotowanie spotów odpowiada dział Kreacji Marketingowej Oknoplast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej