Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)

Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot sklepów Lidl z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązujący do stylistyki filmu „Ojciec Chrzestny” promuje dwa dania z kuchni włoskiej dostępne za ok. 20 zł: lasagne i spaghetti. Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a produkcją - GPD Studio Filmowe.

To kolejny spot Lidla z Okrasą i Brodnickim nawiązujący do filmu. W jednej z poprzednich reklam kucharze wcielili się w rolę bohaterów „Kingsajzu”, promując pizzę i banicę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK