Old Spice z reklamą po francusku na tegorocznych Grammy

W przerwie reklamowej w czasie transmisji gali wręczenia nagród muzycznych Grammy, wyemitowano reklamę marki Old Spice w całości po francusku i bez napisów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterką spotu "Czerwony sweter"  jest kobieta tęskniąca za poznanym w przeszłości mężczyzną. Po kilkusekudowym monologu pada hasło „Old Spice”, ale nie znający francuskiego widzowie nie wiedzą, do czego konkretnie się ono odnosi. W kolejnych sekundach spotu okazuje się, że „Old Spice” zaginął, a bohaterka rozpoczyna jego poszukiwania. Pomagają jej rzesze kobiet z całego miasta. Wszystkie wykrzykują hasło „Old Spice”.

W końcowej scenie wydaje się, że zguba się znalazła – z samych ujęć można wywnioskować, że był to mężczyzna z dawnych lat. Dla niefrancuskojęzycznych odbiorców wydźwięk reklamy zmienia się jednak po nałożeniu napisów. Okazuje się, że kobieta w spocie szukała psa, wabiącego się Old Spice po dawnym przyjacielu.

W zamyśle twórców spot nakręcono po francusku po to, by sparodiować głównie reklamy znanych marek perfum.

- Old Spice wyśmiewa niektóre tropy z reklam perfum i burzy przekonanie, że pasuje do nich tylko szykowne, szklane opakowanie z fantazyjną metką i nazwą – komentuje Janine Miletic, dyrektor marki Old Spice w P&G.

Grammy to prestiżowe nagrody amerykańskiego przemysłu muzycznego, przyznawane przez Narodową Akademię Sztuki i Techniki Rejestracji. Najwięcej statuetek zdobył w tym roku Bruno Mars – sześć.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]