Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6

Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6
fot. mat.pras.

W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku.

Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.

Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/cQsZ77rIOfs" title="Spot MAG-Vitum B6 15" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych