Olga Adamkiewicz odpowiada za rozwój Artgeist

Była szefowa komunikacji w sztabie Szymona Hołowini, Olga Adamkiewicz, objęła stanowisko chief growth officer w Artgeist, globalnie działającej firmie z obszaru e-commerce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Olga Adamkiewicz odpowiada za rozwój Artgeist
Olga Adamkiewicz

Adamkiewicz będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem marketingu oraz wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy. Zajmie się również rozwijaniem strategii asortymentowej oraz cenowej dla wszystkich kanałów sprzedaży.

Wcześniej u Hołowni

Olga Adamkiewicz od jesieni 2017r. roku była związana z uruchomioną wtedy firmą marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Początkowo była szefową, a wiosną ub.r. przeszła na stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu i relacji zewnętrznych.

Przedtem przez prawie cztery lata pracowała w Jeronimo Martins Polska jako szefowa marketingu drogerii Hebe i aptek Na Zdrowie. Wcześniej przez 8 lat była związana z Procter & Gamble, kolejno pełniła tam funkcje associate brand managera i brand managera w Europie Środkowej.

Artgeist, inwestycja w portfelu funduszu private equity Resource Partners, to polska firma z obszaru e-commerce o globalnym zasięgu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana