Olive media przygotuje kampanię wizerunkową dla Polskiej Organizacji Turystycznej

Agencja Olive Media wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”. Planowany termin jej realizacji to listopad 2023 r.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Olive media przygotuje kampanię wizerunkową dla Polskiej Organizacji Turystycznej

Wśród kryteriów decydujących o zwycięstwie w przetargu najważniejsze były cena, jakość mediaplanu, szacowany zasięg kampanii. linia kreatywna oraz dodatkowe propozycje działań. Oceniona najwyżej oferta agencji opiewała na kwotę 437 829,63 zł brutto.

Agencja zajmie się kompleksowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej w zagranicznych mediach branżowych. Będzie ona skierowana do podmiotów z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, państw Beneluksu, a także tzw. „Nowej Europy”, które zajmują się organizowaniem spotkań i wydarzeń, takich jak międzynarodowe kongresy, konferencje, szkolenia, eventy korporacyjne oraz incentive travel (motywacyjne wyjazdy firmowe).

Głównym zadaniem kampanii „Poland. More than you expected” będzie wzmocnienie zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań – organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń, warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. POT chce również budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.

Olive Media będzie docierać do organizatorów wydarzeń z przekazem na temat możliwości, jakie oferuje Polska jako kraj dostępny komunikacyjnie, z nowoczesnym zapleczem infrastrukturalnym oraz świadomą światowych trendów branżą spotkań. Ukazanie kraju jako lidera w tym segmencie regionie Europy Środkowo-Wschodniej to kolejny cel kampanii. W ramach „Poland. More than you expected” promowani będą też polscy partnerzy biznesowi (PCO, DMC, ITC, hotele, obiekty kongresowe, unique venues itp). oLIVE media drugi rok z rzędu przeprowadza też kampanię digitalową na rynku austriackim i szwajcarskim dla Zagranicznego Oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu pod nazwą „Poland Soul Travel”.

Również od dwóch lat obsługuje komunikację digitalową projektów POT - Polskie Marki Turystyczne i EDEN Polska - Najlepsze Destynacje Turystyczne. Agencja wygrała też ostatnio zapytanie ofertowe na strategię marketingową Centralnego Ośrodka Sportu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"