Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w rolach z „Chłopaki nie płaczą” w kampanii OLX.pl (wideo)

Ruszyła kampania edukacyjna serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds), oparta na miniserialu „Szef Internetów” z udziałem Bohdana Łazuki i Michała Milowicza. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w rolach z „Chłopaki nie płaczą” w kampanii OLX.pl (wideo)

W kampanii Bohdan Łazuka i Michał Milowicz wcielają się w role specyficznych gangsterów, które odegrali kilkanaście lat temu w filmie „Chłopaki nie płaczą”. Opisują, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych: kupując, sprzedając lub szukając pracy.

- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt - uczymy bawiąc i bawimy ucząc - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl.

Kolejne odcinki miniserialu „Szef Internetów” będą publikowane co dwa dni na profilach OLX na YouTubie i Facebooku. Porady dotyczące bezpiecznego korzystania z serwisów ogłoszeniowych dostępne są na stronie olx.pl/bezpieczeństwo.

Kreację kampanii przygotowała agencja 23heroes, a produkcją i postprodukcją spotów zajął się dom produkcyjny F25.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska