OLX.pl przed otoDom.pl, w dół Homebook i MuratorDom (TOP10 serwisów o nieruchomościach)

W kategorii nieruchomości i budownictwa zdecydowanym liderem jest dział nieruchomościowy OLX.pl wyprzedzających otoDom.pl. Przez rok duże spadki odwiedzalności zanotowały Homebook.pl i MuratorDom.pl, a mocno zyskały Nieruchomosci-online.pl i KB.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX.pl przed otoDom.pl, w dół Homebook i MuratorDom (TOP10 serwisów o nieruchomościach)

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. dział OLX.pl o nieruchomościach odwiedziło 4,69 mln internautów (co dało 16,7 proc. zasięgu), którzy wykonali 132,06 mln odsłon. Natomiast otoDom.pl (Grupa OLX) miał 3,9 mln użytkowników i 94,36 mln odsłon.

Po nieco ponad 2 mln odwiedzających zanotowały Homebook.pl (Grupa Wirtualna Polska) i MuratorDom.pl (Grupa ZPR Media). W pierwszym serwisie 2,38 mln internautów wykonało 33,5 mln odsłon, a w drugim 2,15 mln użytkowników wygenerowało 9,02 mln odsłon.

Nieruchomosci-online.pl zanotowały 1,68 mln odwiedzających i 10,71 mln odsłon, dział Dom na Onecie - 1,63 mln użytkowników i 3,9 mln odsłon, natomiast sekcja o nieruchomościach na Gratka.pl przy 1,4 mln odwiedzających miała 46,79 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-styczen-2020-roku-wyniki-badanie-gemius-pbi,7170754243180673a ##

Gratka pod koniec lutego br. została przejęta od Polska Press Grupy przez Ringier Axel Springer Polska, który jednocześnie ogłosił wezwanie na akcje MZN Property, wydawcy m.in. Morizon.pl (w styczniu ten serwis miał 1,15 mln użytkowników i 10,91 mln odsłon).

grafika

W ciągu roku sekcja nieruchomościowa OLX.pl zanotowała spadek zasięgu o 0,29 pkt proc. (1,7 proc.) i wzrost liczby odsłon o 15,37 mln (13,2 proc.), a otoDom.pl zyskał 0,83 pkt proc. zasięgu (6,3 proc.) i 6,89 mln odsłon (7,9 proc.).

Za to Homebook.pl stracił rok do roku 3,36 pkt proc. zasięgu (28,4 proc.) i 20,69 mln odsłon (38,2 proc.), MuratorDom.pl - 1,64 proc. zasięgu (17,6 proc.) i 2,15 mln odsłon (19,3 proc.), a sekcja Dom Onetu - 0,9 pkt proc. zasięgu (13,4 proc.) i 767,8 tys. odsłon (16,4 proc.).

Dział o nieruchomościach na Gratka.pl zanotował spadek o 0,14 pkt proc. zasięgu (2,7 proc.) i 12,13 mln odsłon (20,6 proc.), analogiczna sekcja Sprzedajemy.pl - o 0,61 pkt proc. zasięgu (11 proc.) i 805,8 tys. odsłon (15,2 proc.), a Morizon.pl - o 0,58 pkt proc. zasięgu (12,4 proc.) i 841,1 tys. odsłon (7,2 proc.).

Z drugiej strony wyniki Nieruchomosci-online.pl poszły w górę o 3,84 pkt proc. zasięgu (177,8 proc.) i 7,47 mln odsłon (230,6 proc.), a KB.pl - o 1,25 pkt proc. zasięgu (47,3 proc.) i 1,03 mln odsłon (42,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska