Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promująca jego ofertę ogłoszeń o pracę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Walk i dom mediowy Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)

Spot z kampanii pokazuje bajowy świat, do którego trafia pracodawca zmęczony tradycyjnymi metodami szukania pracowników. W tej krainie kierowcy jeżdżą więc samochodami-chmurami, ekspedienci suną po wielkiej taśmie sklepowej, a kurierzy wspinają się po schodach do góry nogami.

- To nie lada wyzwanie by w 30 sekundach powiedzieć wszystko o OLX Praca - mamy ponad 100 tysięcy aktualnych ofert pracy w kilkudziesięciu kategoriach, prawie 3,5 miliona poszukujących pracy w ciągu miesiąca, miliony aplikacji wysyłanych na publikowane u nas ogłoszenia…Wydaje mi się jednak, że naszym nowym spotem udało nam się pokazać skalę tej kategorii oraz to, że OLX Praca to faktycznie „wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę” - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.

Nowa kampania zaczęła się 17 marca i potrwa do końca kwietnia, jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych) oraz internecie (na YouTube i Facebooku). Kreacją reklam zajęła się agencja Walk, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"