Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

Budżet mediowy Michelin szacowany jest na 89,5 mln dolarów rocznie. Omnicom Media Group zwyciężył w globalnym przetargu dotyczącym planowania i zakupu mediów. 

Uczestniczyły w nim inne grupy mediowe, w tym m.in. GroupM, Publicis i Havas Media. Ta ostatnia broniła obsługi Michelin.

Michelin niezmiennie utrzymuje się na szczycie jako najcenniejsza marka opon na świecie przez siedem kolejnych lat, według Brand Finance. Pomimo wyzwań rynkowych i spadku sprzedaży, wartość marki Michelin pozostaje stabilna na poziomie 7,9 mld dolarów.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny