On Board PR wypromuje elektronarzędzia marki Bosch

On Board PR przedłużyła umowę na realizację kampanii dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej firmy Bosch na kolejny rok.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Agencja we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH jest odpowiedzialna za koordynację na terenie Polski międzynarodowej kampanii promującej elektronarzędzia z linii profesjonalnej Bosch. W ramach projektu On Board PR prowadzi działania media relations oraz działania skierowane do konsumentów.

Celem kampanii jest wsparcie komunikacyjne dla nowych produktów wprowadzanych na rynek. W 2012 r. będzie też kontynuowany program „1000 narzędzi dla 1000 testerów”, umożliwiający aktywne przetestowanie i opiniowanie przez profesjonalistów elektronarzędzi z  linii profesjonalnej.

Za realizację kampanii odpowiada zespół Tomasz Lisa, który realizuje projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.

Umowa została podpisana do końca 2012 roku.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style