On Board Public Relations dla Boscha

On Board Public Relations wspiera kampanię informacyjną realizowaną przez dział public relations firmy Bosch w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W lipcu rozpoczęła się współpraca On Bard PR z działem PR firmy Bosch w ramach kampanii poświęconej nowej wkrętarce akumulatorowej. Działania informacyjne i promocyjne na rzecz nowego produktu podejmowane są jednocześnie w kilku krajach w Europie. Kampania ma na celu podkreślenie znaczenia Boscha w rozwoju rynku elektronarzędzi akumulatorowych i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań takich jak akumulatory litowo-jonowe. W ubiegłym roku Bosch jako pierwszy, zastosował ten akumulator we wkrętarce IXO dla majsterkowiczów. Akcja na rzecz wkrętarki

GSR 10,8 V-LI pokazuje rozwój nowoczesnej technologii tym razem w narzędziach dla profesjonalistów. Adresatami kampanii są specjaliści z branży.

Zespołem  konsultantów  doradzających  firmie  Bosch kieruje Dorota Ciszek, Client Service Director.

Umowa została podpisana na okres pięciu miesięcy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA