On Board Think Kong dla marki Brother

Agencja On Board Think Kong odpowiada za komunikację w social mediach marki Brother, dostawcy i producenta drukarek, maszyn do szycia i urządzeń elektronicznych. Współpraca obejmuje kilkanaście rynków Europy Centralnej i Wschodniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong dla marki Brother

Zespół On Board Think Kong odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy Brother m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji i Serbii. Zadaniem agencji będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, przygotowywanie treści i wsparcie w działaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Projekt rozpoczął audyt obecnych aktywności marki w social mediach.

Za działania agencji odpowiedzialny będzie zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie mediów społecznościowych. Koordynatorem działań ze strony firmy Brother będzie Łukasz Kruszewski, CEE senior product marketing coordinator.

Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu. Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"