On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię „Słodka Równowaga”

Związek Producentów Cukru w Polsce podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za  kompleksową realizację kampanii edukacyjnej „Słodka Równowaga”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię „Słodka Równowaga”

Celem kampanii jest edukacja konsumentów i podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka, sposobów jego wykorzystania i promocja aktywnego stylu życia.

Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. W b.r. „Słodka równowaga” wejdzie z komunikacją również na TikTok’a.

Kampanię zrealizują zespoły PR, social media, SEO, content marketingu i studio kreatywne.

Umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały