OneDayMore klientem agencji Good One PR

Agencja Good One PR wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacyjną firmy OneDayMore w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwem marketingowym, koncepcjami kreatywnymi i działaniami influencer marketing.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OneDayMore klientem agencji Good One PR

OneDayMore to polski producent musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa. Produkty dostępne są na 16 rynkach zagranicznych, firma posiada sklepy internetowe w Polsce, Niemczech i Francji. W Polsce dostępne są także w dużych sieciach handlowych oraz sklepach ze zdrową żywnością.

W wyniku wygranego przetargu agencja Good One PR odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, a także działania z obszaru influencer marketingu. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki. Jego szczegółów firmy nie ujawniają. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki Good One PR, w składzie: Paulina Bartkowska, senior account executive oraz Angelika Zarzycka, junior account executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR account manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry