Open Mobi zmienia się w adQuery

Open Mobi, spółka zarządzana przez Marka Naruszewicza, zmienia się w adQuery. Będzie kontynuować realizację strategii rozwoju, zakładającą uspójnienie brandingu i dalszą, globalną ekspansję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Open Mobi zmienia się w adQuery

adQuery - dotychczas platforma technologiczna, która oferuje kompleksowe działania mediowe w oparciu o metodologię antyfraud, autorskie formaty reklamowe oraz jakościową realizacje kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego – od sierpnia br. staje się marką, pod którą będzie funkcjonowała także jako spółka.

Zmiana Open Mobi na adQuery to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, zakładającej uspójnienie brandingu na wszystkich operacyjnych rynkach, na których dostępna jest platforma. 

- adQuery, jako marka i spółka, funkcjonuje i jest rozpoznawalna w rejonie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i w krajach CEE, wchodzimy też na kolejne rynki. Cel jest jasny - chcemy stać się marką międzynarodową. Spójny branding jest jednym z etapów realizacji tej strategii – komentuje Marek Naruszewicz, CEO i founder adQuery.

adQuery powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID, Q ECO, Q CTV czy AI Q-Commerce, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy.

- Inwestowanie w technologie jest zaszyte w naszym DNA i tutaj nic się nie zmieni. W dalszym ciągu będziemy rozwijać i optymalizować nasze autorskie narzędzia. Od kilku lat pracujemy także nad tym, aby zasilać je AI. Od sierpnia br. realizację wszystkich zadań będziemy kontynuować już jako adQuery. Ta decyzja to koniec pewnej historii, ale coś się kończy po to, aby mogło się zacząć coś nowego, jeszcze lepszego i większego – podsumowuje Naruszewicz.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce