Opus B zajmie się kampanią marki Jurajska

Agencja Opus B wygrała przetarg na kampanię promującą wodę Jurajska, która należy do Hortexu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Opus B zajmie się kampanią marki Jurajska

Zadaniem zespołu Opus B jest przygotowanie kampanii ATL, promującej całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych zgodnie z nowym brandingiem marki. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski. Daty ich startu nie ujawniono.

W połowie lutego br. marka Jurajska wprowadziła nowe opakowania.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu