Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu

Krakowska agencja reklamowa Opus B przygotowała identyfikacjęrynkową marki dań gotowych Dobre Menu. Firma stworzyła nazwę,projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przygotowane przez Opus B nazwa, projekt graficzny logo orazlinie 10 opakowań mają podkreślać wysokie walory tych potraw. Służątemu wykorzystane w kreacji opakowań kolory: biel tła izdecydowanie różniące się barwy identyfikujące poszczególneprodukty oraz apetyczne aranżacje zdjęć.

Identyfikacja słowno-graficzna marki Dobre Menu zostałazrealizowana przez dział agencji Opus B zajmujący się branddesignem na zlecenie firmy Krzyżanowscy wprowadzającej nową liniędań gotowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu