Orange i Play z dużą przewagą nad Plusem i T-Mobile, nju mobile przed Plushem i Heyah (serwisy telekomów)

Najpopularniejszym serwisem internetowym sieci i ofert telekomunikacyjnych jest Orange.pl, który ma niewielką przewagę nad Play.pl, a dużą nad Plus.pl i T-Mobile.pl. Wśród marek prepaidowych najbardziej odwiedzaną witrynę ma nju mobile (należący do Orange).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W grudniu ub.r. Orange.pl odwiedziło 5,53 mln użytkowników, czyli 19,7 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 102,34 mln odsłon, a każdy spędził średnio po 33 minuty i 43 sekundy - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna ma nieznaczną przewagę zasięgową nad Play.pl, który przy 5,14 mln użytkowników zanotował 66,11 mln odsłon oraz 10 minut i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. Dużo niższe wyniki osiągnęły serwisy Plusa i T-Mobile. Pierwsza miała 2,81 mln użytkowników, 28,32 mln odsłon oraz 18 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania, a T-Mobile.pl.pl - 2,69 mln użytkowników, 35,01 mln odsłon oraz 18 minut i 54 sekundy średniego czasu korzystania.

Wśród witryn marek prepaidowych zdecydowanym liderem jest Njumobile.pl (należąca do Orange), którą odwiedziło 1,29 mln internautów, wykonując 8,78 mln odsłon oraz spędzając przeciętnie po 4 minuty i 46 sekund. Plushbezlimitu.pl (należący do operatora Plusa) zanotował 521,1 tys. użytkowników i 1,18 mln odsłon, a Heyah.pl - 298,5 tys. użytkowników i 875,1 tys. odsłon.

W zestawieniu jest strona jednego telekomu stricte stacjonarnego - Netii, która zanotowała 1,28 mln użytkowników, 4,56 mln odsłon oraz 2 minuty i 46 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-internetowe-w-polsce-w-grudniu-2018-wp-i-o2-przyciagaja-na-dluzej-niz-google-i-facebook,7171172042946177a ##

Na odwiedzalność serwisów marek telekomunikacyjnych w sporym stopniu wpływają ich działania marketingowe, m.in. reklamy w internecie odsyłające na te strony. Przy czym czterej czołowi operatorzy promują się właściwie przez cały rok, a przed Bożym Narodzeniem realizują intensywne kampanie.

W zestawieniu nie uwzględniliśmy serwisów sieci kablowych i platform cyfrowych, które oferują głównie telewizję i internet, a usługi telefoniczne są dla nich mniej istotne.

grafika

W skali roku większość witryn zanotowała spadki zasięgu. Orange.pl stracił 1,28 pkt proc. zasięgu i 2,01 mln odsłon (to 6,1 i ,9 proc. w dół), przy czym średni czas korzystania ze strony przez użytkownika wydłużył się aż o 18 minut i 14 sekund (czyli 117,8 proc.).

W przypadku Play zasięg zmalał o 0,27 pkt proc. (czyli 1,4 proc.), liczba odsłon - o 29,26 mln (30,7 proc.), a średni czas spędzony przez odwiedzającego - o 3 minuty i 35 sekund (25,5 proc.). T-Mobile Polska zanotował spadki o 4,45 pkt proc. zasięgu i 15,41 mln odsłon (to 31,7 i 30,6 proc.), a Plus.pl przy spadku zasięgu o 4,48 pkt proc. zasięgu (30,9 proc.) zyskał 474,6 tys. odsłon oraz 12 minut i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,7 i 198,9 proc.).

Njumobile.pl zyskał 2,32 pkt proc. zasięgu i 3,18 mln odsłon (101,3 i 56,8 proc. w górę) przy skróceniu średniego czasu korzystania o 62 sekundy (czyli 17,8 proc.), a Heyah.pl - 0,58 pkt proc. zasięgu, 390,3 tys. odsłon oraz 4 minuty i 35 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 120,8, 80,5 i 189,7 proc. w górę).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style