Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii

Wystartowała wiosenna kampania Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego. Przygotowały ją agencje Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Orka i Lunapark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii

Orange oferuje swoim klientom 5 GB internetu mobilnego w prezencie do każdego doładowania przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu. Tym samym marka zachęca do przestrzegania zaleceń pozostania w domach w czasie epidemii koronawirusa.

W filmie nowoczesny dziadek zaskakuje wnuczka obeznaniem z nowinkami. Dzięki temu, że korzysta ze strony doladowania.orange.pl może doładować konto ze swojego salonu. Chwilę potem Robert Górski dosłownie "spada" bohaterom z nieba i wyjaśnia, co jeszcze mogą zyskać, jeśli zostaną w domu.

Kampania wystartowała od kwietnia 2020 r. Spot można obejrzeć w telewizji i internecie. Akcję uzupełnią działania w radiu i internecie, w tym także w mediach społecznościowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-i-orange-flex-promocja-zostanwdomu-w-reklamach-wideo ##

Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa (w tym reedit spotu telewizyjnego wyprodukowanego w 2017 r. przez agencję Publicis). Film wyprodukowało studio Film Produkcja. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada Lunapark. Reżyserował Kristoffer Rus. Za planowanie i zakup mediów dla Orange Polska odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję