Orkiestra w internecie

Narodowa Orkiestra Polskiego Radia powierzyła agencji interaktywnej Janmedia stworzenie swojego nowego wizerunku w Sieci

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W tworzonym serwisie internetowym miejsce dla siebie znajdą zarówno koneserzy jak i osoby pierwszy raz wybierające się na koncert symfoniczny. Janmedia jako firma międzynarodowa w naturalny sposób stworzy obraz Orkiestry atrakcyjny dla mieszkańców nie tylko Polski ale i słuchaczy z całego Świata. Wersję międzynarodową serwisu konsultować będą specjaliści od e-marketingu z amerykańskiego biura Janmedia.

Uznawana za wiodącą polską orkiestrę, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia pełni rolę ambasadora kulturalnego reprezentującego kraj na międzynarodowej scenie artystycznej. Zespół miał zaszczyt współpracować z jednymi z największych kompozytorów drugiej połowy XX wieku - Witoldem Lutosławskim, Krzysztofem Pendereckim i Henrykiem Mikołajem Góreckim, prezentując pierwsze wykonania ich dzieł.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych