Orlen Oil wybiera agencję do obsługi w social mediach

Spółka Orlen Oil (należy do grupy kapitałowej PKN Orlen), producent środków smarnych zaprasza agencje do składania ofert na jej obsługę w social mediach. Z wybraną firmą będzie pracować w tym i w przyszłym roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen Oil wybiera agencję do obsługi w social mediach

Agencja będzie odpowiadać za kompleksową obsługę działań w social media, m.in. stworzenie strategii komunikacji marki w wybranych kanałach social media (Facebook, Linkedin, Instagram) z uwzględnieniem: analizy wstępnej marki, analizy konkurencji, określenia celów komunikacji oraz grup docelowych, stworzenie konceptu komunikacji wraz z propozycjami konkretnych działań oraz określeniem metod oceny efektów podjętych działań.

Będzie też w okresie współpracy zarządzać profilami w mediach społecznościowych. Zajmie się również obsługą reklam w portalach społecznościowych - stworzeniem koncepcji kampanii reklamowej, określeniem celu kampanii, grup docelowych oraz umiejscowień wyświetlania reklamy dla określonego przez Orlen Oil budżetu reklamowego.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 marca br.

Wybrana agencje będzie pracować dla Orlen Oil do końca przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję