Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie

Ruszyła kampania reklamowa nowej marki elektrolitów Oryal z portfolio USP Zdrowie. Działania przygotowała FCB Bridge2Fun we współpracy z Selfish3 i Badi Badi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie

Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. 30-sekundowa reklama zapowiada, że Oryal "zasila mięśnie i mózg".

Autorami konceptu są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, pracujący jako team kreatywny.

- W naszej idei wykorzystaliśmy trend z YouTuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.

Suplement diety Oryal sprzedawany jest w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max. Produkt ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki).

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"