OS3 multimedia tworzy Ostrygę

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier  w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji. Osobą odpowiedzialną za rozwój marki Ostryga jest Jacek Jankowski.

– Analizy z rynku amerykańskiego pokazują, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy – powiedział Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

– Dotychczas e-ntertainment traktowany był przez firmy jako działanie marginalne, jednak jego skuteczność wpływa na zmianę postawy klientów i podziału budżetu reklamowego. Stąd potrzeba stworzenia wyspecjalizowanej jednostki oraz  standaryzacji rynku – ujawnia Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. – Ostrygę wprowadzamy na rynek analogicznie, jak to zrobiliśmy z firmą SARE. Początkowo brand korzysta  z zasobów, wiedzy i dziesięcioletniego doświadczenia agencji OS3 multimedia, by z czasem się całkowicie uniezależnić.

Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały