OS3 multimedia z budżetem reklamowym DPD Polska

OS3 multimedia zdobyła w przetargu budżet reklamowy firmy kurierskiej DPD Polska. O zlecenie starało się pięć agencji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja OS3 multimedia przygotuje długofalową strategię komunikacji DPD Polska oraz stworzy nowy serwis firmy skierowany do klientów biznesowych i indywidualnych. Ponadto będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie kampanii wspierających obecność DPD Polska w internecie. Działania w mediach społecznościowych będzie realizować wydzielona niedawno ze struktur OS3 multimedia agencja Ostryga.

Współpracę zaplanowano na co najmniej rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK