OS3 wypromuje markę Jupik w internecie

Firma Hoop Polska wybrała agencję OS3 do prowadzenia działań interaktywnych dla marki Jupik.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Na przełomie listopada i grudnia firma Hoop Polska zaprosiła do przetargu trzy agencje (Hypermedia, OS3 i PND).  Jego przedmiotem były działania w internecie dla marki dziecięcej Jupik.

Jak podano w komunikacie zwycięzcą przetargu została agencja OS3, która “przedstawiła rozwiązania najbardziej zbliżone do oczekiwań klienta”. Poza propozycją działań w internecie, agencja zaproponowała również pomysł na kampanię TV.

Jako zwycięska agencja, OS3 zajmie się zarówno działaniami interaktywnymi, jak i przygotowaniem kampanii ATL dla marki Jupik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?