OS3 wypromuje markę Jupik w internecie

Firma Hoop Polska wybrała agencję OS3 do prowadzenia działań interaktywnych dla marki Jupik.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Na przełomie listopada i grudnia firma Hoop Polska zaprosiła do przetargu trzy agencje (Hypermedia, OS3 i PND).  Jego przedmiotem były działania w internecie dla marki dziecięcej Jupik.

Jak podano w komunikacie zwycięzcą przetargu została agencja OS3, która “przedstawiła rozwiązania najbardziej zbliżone do oczekiwań klienta”. Poza propozycją działań w internecie, agencja zaproponowała również pomysł na kampanię TV.

Jako zwycięska agencja, OS3 zajmie się zarówno działaniami interaktywnymi, jak i przygotowaniem kampanii ATL dla marki Jupik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej