Oscar Romero: z Performics do Mindshare

Oscar Romero, ostatnio związany z należącą do Publicis Media agencją Performics dołączył do Mindshare (GroupM/WPP) na stanowisko partner, performance&activation na region EMEA.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Romero w Mindshare będzie kierować działaniami agencji w zakresie performance i aktywacji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jego zadań należy m.in. przyspieszenie rozwoju poprzez wykorzystanie skali agencji i jej możliwości w zakresie performance marketingu w regionie EMEA.

Oscar Romero przez ostatnich 9 lat pracował w Publicis Media. Przez pięć ostatnich lat był partnerem zarządzającym agencji Performics, a wcześniej przez 4 lata pracował w Starcomie m.in. na stanowisku head of search, strategy&product.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej