"Osh33 Love Potion" – rusza wspólna kampania reklamowa Oshee i Maty

Ruszyła kampania reklamowa "Osh33 Love Potion" – linii lifestyle’owych napojów będących efektem współpracy marki Oshee i Maty.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Osh33 Love Potion" – rusza wspólna kampania reklamowa Oshee i Maty

Reklama składa się z fragmentów wygenerowanych komputerowo oraz ujęć filmowych. Głównym bohaterem spotu jest Mata w dwóch odsłonach – cyfrowej oraz rzeczywistej. W tle można usłyszeć jego zwrotkę z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek” nagranego wspólnie z raperem Beteo, w której artysta proroczo nawiązuje do napoju Love Potion.

 

Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów na platformach video, w tym YouTube, Facebook, Instagram oraz Tik Tok. Dodatkowym wsparciem będzie promocja display’owa. Obecny etap akcji potrwa kilka tygodni.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oshee-x-mata-zabka-gdzie-kupic-ceny-oferta-spot,7169493441623681a ##

Osh33 Love Potion zadebiutowało w sprzedaży 16 sierpnia w sieci Żabka. Wkrótce produkt trafi również do szerokiej dystrybucji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję