Panadol Rapid z NG Interactive

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Next Generation Interactive stworzyło prezentację multimedialną prezentującą Panadol Rapid - lek przeciwbólowy produkowany przez GlaxoSmithKline.

Prezentacja przeznaczona jest dla dziennikarzy zainteresowanych publikacją materiałów na temat nowych leków. Głównym zadaniem prezentacji jest pokazanie zasady działania leku. Efekt ten osiągnięto poprzez interaktywne przedstawienie doświadczenia porównującego czas rozpuszczania się w sokach żołądkowych Panadolu Rapid i najpopularniejszej tabletki paracetamolu na rynku.

Oprócz doświadczenia możemy również obejrzeć działanie leku w praktyce, zapoznać się z informacjami na jego temat, oraz z materiałami prasowymi przygotowanymi przez GlaxoSmithKline.

Prezentacja zastała wykonana w technologii Flash, projekt został zrealizowany w trzy tygodnie.

GlaxoSmithKline to lider w dziedzinie farmaceutyki. Producent wielu lekarstw i farmaceutyków. Na całym świecie GSK zatrudnia ponad 100 000 osób, fabryki GSK znajdują się w 99 krajach, posiada 24 laboratoria badawcze w siedmiu krajach świata.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Fortis Bank Polska, GlaxoSmithKline, Danfoss Polska, BPW Polska, Zibi, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era, Millennium Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat