Papież hitem TVN

Blisko 9 milionów widzów obejrzało drugą cześć filmu o papieżu w telewizji TVN.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Rekordową oglądalność zanotował film "Karol. Człowiek, który został papieżem", który można było zobaczyć w telewizji TVN 19 i 20 października.

Część pierwsza filmowej powieści Giacomo Battiato o życiu Karola Wojtyły przyciągnęła - 19 października - przed ekrany telewizorów 7,864 mln widzów. Dało to TVN 49 proc. udziału w rynku. W grupie docelowej (16-49) wynik ten był jeszcze lepszy - udziały wyniósł 51,7 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Jeszcze więcej widzów oglądało film w czwartek, gdy telewizja TVN wyemitowała drugą część historii o Karolu Wojtyle. Tego dnia w TVN padł kolejny rekord oglądalności - film obejrzało 8,846 mln widzów. Daje to oglądalność na poziomie 24,7% przy udziale w rynku rzędu 53,3%.

W grupie wiekowej 16 - 49 lat "Karol. Człowiek, który został papieżem" zgromadził przed telewizorami 4,326 mln osób (udział w rynku 56,26 proc.).

W czwartek TVN była zdecydowanie najchętniej oglądaną telewizją w Polsce. Udział w rynku wyniósł 27,5 proc. Na drugim miejscu uplasowała się TVP 1 - 22,3 proc, na trzecim Polsat - 15,3% a na czwartym TVP 2 - 14%.

Jest to najlepszy wynik TVN od początku nadawania.

W sobotę i niedzielę, 22 i 23 października o 17.00 TVN powtórnie pokaże pierwszą i drugą część filmu "Karol. Człowiek, który został papieżem".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA