PaRoots wypromuje TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print

Agencja PaRoots nawiązała współpracę z firmą AB w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych marek TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
PaRoots wypromuje TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print

Do zadań agencji należy prowadzenie bloga officewarriors.pl oraz pozostałych kanałów w mediach społecznościowych. PaRoots będzie przygotowywać cykliczne raporty eksperckie oraz kwartalnik Office Warriors, filmy promocyjne i wspierać działania z zakresu PR-u eventowego.

Za komunikację ze strony agencji odpowiada Natalia Kamecka.

Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]