17 ofert w przetargu PARP na obsługę mediową i PR

W ramach przetargu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na obsługę mediową i public relations wpłynęło 17 ofert. Złożyły je m.in. agencje Sigma Bis, Havas PR, Havas Media i Fabryka Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 17 ofert: siedem dotyczy zarówno obsługi PR, jak i obsługi mediowej, sześć - tylko obsługi PR, a cztery - tylko obsługi mediowej.

Obsługą PARP w obu obszarach objętych przetargiem

zainteresowane są:

Shake Hands

(proponowane ceny wynoszą odpowiednio: 406,7 tys zł, 2,11 mln zł),

38PR Content Communications z Sigma Bis

(426,8 tys. zł i 2,11 mln zł),

Clear Communication Group

(479,1 tys. zł i 2,21 mln zł),

Havas PR z Havas Media

(432 tys. zł i 2,17 mln zł),

Aplan Media

(380,6 tys. zł i 2,22 mln zł),

Remarkable Ones

(331,9 tys. zł i 2,06 mln zł) oraz

InPlus Media

(394,2 tys. zł i 2,09 mln zł).

Oferty na obsługę public relations złożyły iPublicity (z ceną 423,9 tys. zł), PR Hub (351,8 tys. zł), Apella (369,4 tys. zł), Synertime (407,7 tys. zł), Tailors Group (509,9 tys. zł) i Świeża Bazylia PR (282,5 tys. zł). Mediowo chcą obsługiwać PARP agencje Fabryka Marketingu (oferta z ceną 2,26 mln zł), Mastermind Media (2,26 mln zł), Fabryka Komunikacja Społecznej ( 2,2 mln zł) oraz Five Media (2,05 mln zł).

Budżet PARP na obsługę public relations wynosi 433,5 tys. zł, a na obsługę mediową - 2,28 mln zł.

Wybrana w części dotyczącej obsługi PR agencja zajmie się bieżącym wsparciem zespołu komunikacji PARP w zakresie działań PR. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. pisanie informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, wysyłka materiałów prasowych, kontakty z mediami, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR, obsługa PR np. wydarzeń/konferencji prasowych, zarządzanie kryzysowe itp.

Zwycięzca części dotyczącej obsługi mediowej zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego w telewizji oraz nawiązaniem współpracy z osobami opiniotwórczymi.

Wybrane agencje będą pracować dla PARP przez dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"