„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „Party Challenge”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Good, Opus Film, K2, Media Vest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Kampania jest oparta na charakterystycznym dla komunikacji marketingowej piwa Desperados motywie imprez. Akcja obejmie konkurs, w którym nocne kluby z czterech miast konkurować będą o miano najlepszego organizatora wydarzeń imprezowych. Informują o tym reklamy zapowiadające „pojedynek na brzmienia, pojedynek na emocje, pojedynek na wyobraźnię”.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze.

Kreacją spotu zajęła się agencja Good, a produkcją - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za działania PR - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?