Pasztet Indykpol: Całkiem nowy - jak domowy! (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Pasztetu Delikatesowego Indykpol. Akcję pod hasłem „Całkiem nowy – jak domowy!” przygotowała agencja GPD Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii reklamowej Pasztetu Delikatesowego Indykpol o zaletach tego produktu przekonuje… on sam, odgrywając rolę narratora 30- i 15-sekundowych spotów. Oba filmiki pokazują, że pasztet ten jest tak pyszny, że wyciąga się go z lodówki przy każdej okazji, dosłownie co chwilę. Celem kampanii – prowadzonej pod hasłem „Całkiem nowy – jak domowy!” – jest przekonanie odbiorców, że reklamowany produkt sprawdza się zarówno przy tradycyjnych formach spożycia, jak i w nowych konfiguracjach kulinarnych.

Akcja reklamowa obejmuje kanały takie jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, Polsat2, Polsat Cafe, Polsat News, Superstacja i kilkanaście stacji tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę