Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos

Do działów kreacji Kerris Group i San Markos na stanowisku senior graphic designera dołączyła Paula Głębocka. Poprzednio pełniła identyczną funkcję w Creative Pro Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos
Paula Głębocka

Głębocka będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji.  Odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych kampanii, systemów identyfikacji wizualnej oraz kreacji do kanałów ATL, BTL i digital.

Zajmuje się również web oraz UI designem. Realizuje działania dla klientów Kerris Group i San Markos, m.in. dla: Digital Care, Euronet, EWE, Swiss Krono czy ZT Kruszwica. Jest też zaangażowana w tworzenie konceptów kreatywnych na potrzeby działań new businessowych.

Ostatnio była związana z Creative Pro Group, gdzie jako senior graphic designer tworzyła projekty graficzne dla takich marek jak: BOSCH, Campari, HB Reavis, JTI czy Roche. Wcześniej na stanowisku Graphic Designer w Perfectto Events pracowała m.in. dla: AVON, CEDC, Electrolux, Ernst&Young, GSK, Mondelēz, Nestlé, PGNiG, PZU, Sanofi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Modern Forms i ASAP&ASAP Communication.

Zatrudnienie Pauli Głębockiej w obu agencjach jest kolejnym krokiem do zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej