Paweł Aniołkowski: z LS Airport Services do Time For Friends

Do zespołu agencji marketingowej Time For Friends dołączył Paweł Aniołkowski, obejmując funkcję head of people and culture. Wcześniej pracował m.in. w LS Airport Services, RTV Euro AGD i Hay Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Paweł Aniołkowski: z LS Airport Services do Time For Friends
Paweł Aniołkowski

Aniołkowski odpowiada za działania HRowe, a także wspiera aktywności w zakresie employer brandingu. Objął w firmie nowo utworzone stanowisko head of people and culture.

- Tak szybkie tempo rozwoju organizacji, do której dołączyłem, w coraz większym stopniu zależy od zaangażowania pracowników i efektywnego doboru stylów zarządzania liderów w naszej organizacji. Nomen omen, chińskie przysłowie mówi ‘’obyś żył w ciekawych czasach’’ – uważam, że zbudowanie wspierającej kultury organizacyjnej, zorientowanej na ludzi i ich potrzeby rozwojowe jeszcze nigdy nie było tak ważne jak teraz - komentuje Aniołkowski.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w LS Airport Services, kolejno jako manager ds. HR i manager ds. wsparcia biznesu.

Wcześniej m.in. pełnił funkcję managera ds. HR w RTV Euro AGD, konsultanta w Hay Group i starszego specjalisty ds. rekrutacji w ManpowerGroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat