Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny partnerami w Deloitte

Grono partnerów agencji konsultingowej Deloitte powiększyło się o dwa nowe nazwiska - Pawła Filipowicza i Michała Pieprznego. Eksperci zasilili dział konsultingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny partnerami w Deloitte
Od lewej: Paweł Filipowicz, Michał Pieprzny

Obaj specjaliści dołączyli do Deloitte w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów nowymi technologiami.

– W ostatnich latach znacząco podnieśliśmy przychody pochodzące z usług związanych z nowoczesnymi technologiami i będziemy nadal wzmacniać ten segment - komentuje Andrzej Lachowski, partner zarządzający w dziale konsultingu Deloitte.

Paweł Filipowicz kieruje w Deloitte praktyką SAP w Polsce i Europie Środkowej. Wcześniej w IBM, jako senior partner z doświadczeniem w konsultingu oraz obszarze digital, odpowiadał za rozwój biznesu.

Michał Pieprzny przed dołączeniem do Deloitte był dyrektorem zarządzającym Payback Polska. W zespole strategii Deloitte będzie koncentrował się na usługach kierowanych przede wszystkim do klientów spoza sektora finansowego: dóbr konsumenckich, przemysłu oraz handlu. Wesprze firmę doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii ukierunkowanych na klienta, a także w zakresie digitalizacji POS, komunikacji wielokanałowej, zaawansowanej analityki oraz poprawy efektywności kosztowej i operacyjnej.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek