Paweł Lisicki: „Uważam Rze” będzie dalej drążyć katastrofę smoleńską

Redaktor naczelny „Uważam Rze” (Presspublica) Paweł Lisicki podsumował pierwszy rok działania tego tygodnika. Zapowiedział też, że pismo będzie nadal tropić sprawy ukrywane przez rządzących oraz drążyć kwestię katastrofy smoleńskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Ci sami publicyści, to samo przesłanie i te same wartości” - tak Paweł Lisicki we wstępniaku do bieżącego numeru „Uważam Rze” opisał niezmienny charakter tygodnika po roku od pojawienia się go na rynku prasowym. Zauważył przy tym, że pismo pozyskuje kolejnych autorów, ostatnio Szewacha Weissa. Tygodnik przedstawił jako „wspólne dzieło publicystów, dla których tak ważnymi wartościami są wolność słowa, niezależność sądu, niepodległość Polski, wreszcie szacunek dla religijnej tradycji i wiara w przedsiębiorczość jednostek”.

Lisicki podziękował czytelnikom za zainteresowanie pismem. „Mało co może mnie cieszyć bardziej niż fakt, że co tydzień sto kilkadziesiąt tysięcy ludzi kupuje tygodnik, że wielu nie potrafi sobie wyobrazić poniedziałku bez lektury ‘Uważam Rze’” - przyznał, dodając zaraz: „Nie mniej istotne są też Państwa listy oraz opinie. I to nie tylko pochlebne”.

Naczelny „Uważam Rze” wymienił założenia, które w jego opinii udało się wypełnić redakcji tygodnika. Wśród nich znalazły się „odważnie krytykować błędy rządu i -  przeciwieństwie do większości mediów - nie dać się wziąć na lep platformerskiej propagandy sukcesu”, „dostarczać odtrutki na kolejne fale ideologicznej poprawności, które zalewają Polskę” oraz „z właściwym sobie dystansem i sceptycyzmem przyglądać się wizjom nowych wspaniałych światów, nawet jeśli ich budowniczowie mieszkają na stałe nie w Moskwie, ale w Brukseli”.

„Obiecuję, że tak będzie dalej” - zadeklarował Lisicki. „Czy to się komuś podoba, czy nie, dalej będziemy drążyli kwestię katastrofy smoleńskiej i dalej będziemy tropili to wszystko, co rządzący najchętniej skryliby przed oczami ogółu” - podkreślił.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały