Paweł Trochimiuk i Arkadiusz Szulczyński w jury Cannes Lions

Prezes Partner of Promotion Paweł Trochimiuk i dyrektor kreatywny K2 Arkadiusz Szulczyński będą jurorami w tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.

km
km
Udostępnij artykuł:

Paweł Trochimiuk (na zdjęciu z lewej) będzie zasiadał w jury konkursu PR Lions, a Arkadiusz Szulczyński - w jury Cyber Lions. Obu, jako jurorów polskiego konkursu KTR, zaproponowało organizujące go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

- Nasze kandydatury, uzupełnione opisem sukcesów zawodowych i rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes Lions. A tam cała machina organizacyjna spośród kandydatów z całego świata wyłania ostateczne składy jurorskie - opisuje Anna Zimecka z SAR.

grafika

 

W tym roku prace do Cannes Lions można zgłaszać do 6 kwietnia. Sam festiwal odbędzie się od 17 do 23 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe