„Perfekcja w Twoim rytmie” reklamuje pralki Bosch (wideo)

Wystartowała druga odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej pralek Bosch z systemem VarioPerfect. Akcję przygotowały m.in. agencje PrimeMovers i The Addictives.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Perfekcja w Twoim rytmie” reklamuje pralki Bosch (wideo)

Celem kampanii jest promowanie systemu VarioPerfect, dzięki któremu pralki Bosch dopasowują się do rytmu życia użytkowników. W ramach akcji od 15 kwietnia do 31 sierpnia każdy zgłoszony zakup wybranego modelu pralki z systemem VarioPerfect będzie nagradzany zwrotem 300 zł.

grafika

Kampania obejmuje reklamy w prasie (pisma wnętrzarskie i poradnikowe) oraz internecie (serwis varioperfect.pl, newslettery, aktywności w porównywarkach cenowych i na Facebooku), które potrwają do końca roku.

Z kolei spot telewizyjny emitowany będzie do końca maja br. m.in. w TVP1, TVN7 i BBC Knowledge oraz w serwisach internetowych ipla.tv, vod.pl i player.pl.

Spot telewizyjny odpowiadają firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i PrimeMovers, a pozostałe reklamy - agencje FaceAddicted i 3M Projekt. Za zakup mediów odpowiada The Addictives.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję