Performics szerzej obsługuje OBI

Sieć sklepów remontowo-budowlanych OBI rozszerza współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, w zakresie performance marketingu i SEM. Do tej pory Performics był odpowiedzialny za działania Paid Social.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Performics szerzej obsługuje OBI

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Performics ze względu na doświadczenie zbudowane na obsłudze dużych klientów korporacyjnych. Ponadto konsolidujemy budżety mediowe, co będzie stanowić dla nas dużą optymalizację pracy oraz zdecydowanie zwiększy elastyczność działań płatnych. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z tak dobrym partnerem – mówi Marcin Opaliński, menadżer online & commerce marketing w OBI.

Nowy zakres umowy pomiędzy firmami obowiązuje od listopada 2021 r.

- Decyzja klienta o poszerzeniu zakresu naszych działań, to wystarczający dowód na zaufanie i zadowolenie z dotychczasowej pracy. Zostaliśmy docenieni również za partnerskie podejście i efekt naszej współpracy w idei Power of One, którą skutecznie realizujemy dla OBI razem z innymi agencjami z Grupy Publicis - dodaje Jakub Bielerzewski, general manager w Performics.

Obi współpracuje również z agencjami Zenith, Saatchi & Saatchi, LiquidThread i Prodiqious należącymi do Publicis Groupe.

 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"