Personal PR zajmie się kampanią Gdańska na rynkach zagranicznych

Agencja Personal PR wygrała przetarg władz Gdańsk i na ich zlecenie zajmie się kampanią promocyjną miasta skierowaną do turystów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Norwegii i Szwecji. Pokonała w nim agencję Partner of Promotion.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Personal PR zajmie się kampanią Gdańska na rynkach zagranicznych
Shutterstock.com

Oferty w nim złożyły dwie agencje: Partner of Promotion i Personal PR. Pierwsza z nich zaproponowała cenę ok. 462,6 tys. zł brutto, druga - 480,1 tys. zł brutto. Władze Gdańska wybrały ofertę agencji Personal PR.

Personal PR zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej kampanii i key visuali w odpowiednich wersjach językowych, budową podstrony www z jesienną ofertą dla turystów weekendowych z wybranych rynków geograficznych. Wymyśli też akcję z wykorzystaniem internetu i mediów społecznościowych, która zachęci turystów przebywających w Gdańsku do dzielenia się wrażeniami na swoich kanałach społecznościowych, a tym samym zachęcania do przyjazdu do Gdańska. Przygotuje też koncepcję z influencerami na Instagramie za pomocą platformy Indahash na rynkach Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy.

Według wstępnych założeń kampania ma być realizowana w tym roku, w dwóch etapach: czerwiec- sierpień i wrzesień-listopad. Obejmować będzie przede wszystkim internet: stronę internetową Gdańska i jego kanały w mediach społecznościowych, portal Lonely Planet, social media (za pośrednictwem influencerów) oraz wyszukiwarkę Google. Celem zaplanowanych działań promocyjnych jest tworzenie wizerunku Gdańska jako atrakcyjnego celu turystyki city-break (weekendowej) oraz zachęcenie zagranicznych turystów do przyjazdu do Gdańska na weekend jesienią. Władze miasta oczekują, że kampania wygeneruje 4 mln kontaktów z przekazem reklamowym na wybranych rynkach zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego