Piątuś dla dzieci reklamowany w telewizji

Trwa kampania jogurtu dla dzieci Piątuś (OSM Piątnica). Akcję promocyjną przygotowały Plej, Starcom i Five Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Piątuś to jogurt dla dzieci od OSM Piątnica, robiony wyłącznie z naturalnych składników i mleka pochodzącego od lokalnych dostawców z regionu Piątnicy. To także imię brand hero - łosia z piątnickich lasów, który przekonuje, że każdy jest w czymś dobry, trzeba tylko próbować i odnaleźć swój talent.

Kampania obejmuje telewizję, social media i programmatic.

- Od początku komunikacji tego brandu, przekazujemy ważne przesłanie dla naszych najmłodszych konsumentów: każdy jest w czymś dobry, trzeba próbować się w różnych dziedzinach i znaleźć, to, w czym jest się najlepszym i co daje radość. Kampania osadzona jest też w naszej platformie „z Piątnicy, no bo skąd”, a dodatkowo nawiązuje do najnowszej promocji marki, czyli serii 8 zmywalnych tatuaży z Piątusiem, znajdujących się pod owijką. Bo Piątuś to łoś, który lubi być noszony na rękach - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Za kreacje odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów - Starcom i Five Media. Dodatkowo Plej stworzył landing page kampanii Piatus.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych