Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. Oprzyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domymediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, UniversalMcCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie -wspólnie z Media Concept - dla firmy.- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieciz dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfoliousług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych -uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.

Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampaniireklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach.Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytoremIAM, ma nastąpić pod koniec listopada.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny