Pięć nowych osób w Legend Group

Pracę w agencji Legend Group rozpoczęli Magda Szul, Magda Ruf, Joanna Karbowiak, Krzysztof Kolski i Tomasz Pastuszko. Jednocześnie w firmie awansowali Dorota Dorosz i Piotr Spoczyński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magda Szul i Magda Ruf objęły w Legend Group stanowisko account managerów. Szul dołączyła do zespołu pracującego dla marki Winiary, a Ruf zajmie się marką Gerber. Magda Szul poprzednio pracowała jako brand manager w firmie Olimp Laboratories, a wcześniej jako account w agencjach takich jak Leo Burnett, Euro RSCG i TBWA. Natomiast Magda Ruf wcześniej była związana z Ogilvy & Mather i R8 Communications Group. Z kolei do działu kreacji Legend Group dołączyły trzy osoby: Joanna Karbowiak jako art director, Krzysztof Kolski jako copywriter i Tomasz Pastuszko jako creative. Joanna Karbowiak wcześniej pracowała w ATS Display, gdzie zajmowała się projektami m.in. dla Coca-Coli, Nivei i Tchibo. Krzysztof Kolski poprzednio był dyrektorem kreatywnym w agencji One2tribe. Natomiast Tomasz Pastuszko jako freelancer współpracował m.in. z G7, Infinity i Streetcomem, jest też założycielem i wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Komiksowego. Jednocześnie Dorota Dorosz objęła w Legend Group stanowisko group account directora, a Piotr Spoczyński – account supervisora. Oboje pracują w agencji od 5 lat. Legend Group zatrudnienie nowych osób uzasadnia wygraniem w ostatnim czasie kilku istotnych przetargów oraz realizacją dodatkowych projektów dla obecnych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza