Piekarz i architekt w nowej kampanii PZU promującej ofertę dla przedsiębiorców (wideo)

Grupa PZU w rozpoczętej właśnie kampanii, której bohaterami są piekarz i architekt promuje kompleksową ofertę ubezpieczeniową dla firm.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piekarz i architekt w nowej kampanii PZU promującej ofertę dla przedsiębiorców (wideo)

Działania reklamowe promują ofertę PZU skierowaną do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw: kompleksową ochronę mienia, a także życia i zdrowia – ich samych, pracowników oraz bliskich.

W ramach kampanii emitowane są trzy spoty: dwa z udziałem piekarza, a jeden - z architektem w roli głównej. Piekarz promuje kompleksową ofertę ubezpieczyciela dla firm oraz ubezpieczenia majątkowe, architekt - ubezpieczenia na życie i zdrowie.Wszystkie reklamy zaczynają się od tych samych słów wypowiedzianych przez lektora: "Zbudowałeś tę firmę".

Przeznaczony dla przedsiębiorców pakiet PZU Doradca, którego dotyczy kampania składa się z 7 ubezpieczeń: ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów, ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie szyb, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym (cargo), assistance.

Kampania marketingowa wspierająca ofertę ubezpieczeniową dla przedsiębiorców potrwa do połowy grudnia br. Obejmuje telewizję, internet oraz prasę.

W rozpoczętej kilka dni temu kampanii ubezpieczyciel promuje się jako atrakcyjny pracodawca.PZU zwykle nie podaje informacji o agencjach, które odpowiadają za realizację jego kampanii reklamowych. Ubezpieczyciel jesienią ub.r. w wyniku przetargu rozpoczął współpracę z agencjami reklamowymi Red8, Focus Media Group i VML Poland. Umowy miały być zawarte na trzy lata.

Obsługą mediową PZU zajmuje się od wiosny ub.r. dom mediowy UM (IPG Mediabrands, który przejął ten budżet po wygranym przetargu od Publicis Media

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style