Piłka nożna z Dr. Oetkerem

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek firmy Dr. Oetker pod nazwą - Piłka Nożna, towarzyszy kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od marca 2004 r. Dr. Oetker wprowadza na rynek nowe, niezwykłe ciasto - Piłka Nożna, które dołączy do popularnej serii "Modne Pieczenie". Cała Polska zna już Kopiec Kreta, Kilimandżaro i Błękitną Lagunę. Nowa propozycja powstała z myślą o wszystkich łasuchach, którzy cenią nie tylko smak, ale również nietuzinkowy wygląd ciasta. Oryginalny kształt Piłki Nożnej polubią także zagorzali kibice, którzy z zapartym tchem będą oglądać Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2004.

Kampania reklamowa nowego ciasta odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy rozpoczął się 24 marca 2004 i potrwa do połowy maja. Drugi przewidziany jest na okres trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej czyli na połowę czerwca 2004. Spoty emitowane są głównie w Polsacie, oraz w TVN7, TV4 i TVP1, TVP2. Kampanię reklamową przygotowała agencja NOS BBDO, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Spin Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"