Hit "Call Me Maybe" w reklamie Orbit „Rób to, co dodaje Ci Błysku”

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki gum do żucia Orbit (Mars Wrigley) „Rób to, co dodaje Ci Błysku”. Motywem muzycznym jest hit "Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hit "Call Me Maybe" w reklamie Orbit „Rób to, co dodaje Ci Błysku”

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego, co dodaje Ci błysku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orbit-guma-do-zucia-nowe-opakowania ##

„Rób to, co dodaje Ci Błysku” w reklamie Orbit

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video.

Twórcy akcji wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki "Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen.

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu