Piotr Chęciński dyrektorem portalu Polskieradio.pl. Krzysztof Kossowski jego zastępcą

W poniedziałek, 3 lipca Piotr Chęciński zastąpi Krzysztofa Kossowskiego na stanowisku dyrektora portalu PolskieRadio.pl. Tak zdecydował wczoraj zarząd publicznego nadawcy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Piotr Chęciński dyrektorem portalu Polskieradio.pl. Krzysztof Kossowski jego zastępcą
fot. Wojciech Kusiński, Polskie Radio

Dotychczasowy dyrektor portalu Polskieradio.pl - Krzysztof Kossowski - obejmie stanowisko zastępcy Piotra Chęcińskiego. Kossowski szefował portalowi od marca 2016 roku. Wcześniej był wydawcą w Telewizji Republika. Prowadził też program "Blogosfera".

Andrzej Turkowski, który pozostaje drugim zastępcą portalu Polskieradio.pl, został powołany na to stanowisko 12 czerwca. Wcześniej był m.in. wydawcą w Telewizji Republika.

Piotr Chęciński to dziennikarz i prezenter, który ostatnie 10 lat pracował dla TVP. Przygotowywał i prowadził programy  dotyczące gospodarki i zagranicy - m.in. "Świat i gospodarka”, "Biznes Info" czy „Komentarz świat”.

Karierę zaczynał w Telewizji Polsat, gdzie pracował przy wydaniach programu „Informacji”. Później związany był z wydawnictwem Axel Springer (dziennik "Fakt").

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji