Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

Piotr Opłotny objął stanowisko head of strategy w domu mediowym Value Media, należącym do Group One.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

Do Value Media Piotr Opłotny przeszedł z agencji mediowej Starcom (Publicis Media), w której pracował blisko 7 lat. Najpierw był tam communications&business directorem, a następnie objął stanowisko stratgy directora.

W latach 2014 -2017 był strategy directorem. Przedtem, przez prawie 6 lat pracował w Starcomie, m.in. jako media manager i senior comunications manager.

Na przełomie 2007 i 2008 roku był junior media plannerem w Spark Foundry (Publicis Media). 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek